czerwca 21, 2012

wygrana, wymiana i zakup filtra ;)



Ostatnio naprawdę mam mało czasu, jutro ostatni egzamin z matematyki finansowej!! Muszę wkuwać, a do tego jeszcze muszę skończyć prace licencjacką, ale jak przyszły paczuszki to jejku nie mogłam się skupić na nauce :D

Wymieniłam się na sporo rzeczy i dostałam mnóstwo próbek *_* Już teraz róży i bronzerów mam wystarczająco :D Do tego próbkę korektora ze skinfood, wydaje się ciemny, ale ja mam dość ciemną karnację, to może nada się nie koniecznie pod oczy, ale bardziej punktowo na twarz ;)

oto co dostałam:
-róż nyx,
-bronzer p2,
-róż virtual,
-paletka cieni my secret,
-skinfood korektor.

Na blogu  Vili udało mi się wygrać róż essence marble mania, na który już czaiłam się wieeele razy, oraz lakier rimmel 60second, który również wiele razy brałam do koszyka, ale jednak lądował z powrotem na półce...

Dostałam również przemiłą pocztówkę :) Bardzo dziękuję :**Przez Ełk przejeżdżałam pociągiem wiele razy jeżdżąc do Gdyni :D

Oraz postanowiłam sobie kupić na lato coś z filtrem. Wstyd się przyznać, ale jeszcze nigdy nie używałam kremów z filtrem... Raczej po opalaniu tylko jak już. Dopiero niedawno jak zobaczyłam jedno zdjęcie zdałam sobie sprawę jak  promienie uv są szkodliwe. Cóż wybrałam30 spf, ponieważ nie mam problemów z opalaniem, zawsze opalam się na ładny brąz, ale Pani w aptece powiedziała, że nie ma sensu kupować 10 czy 15, bo trzeba częściej się smarować...

I muszę Wam się pochwalić, ze 6 lipca mam obronę pracy licencjackiej, a na 15 lipca już mam wykupiony bilet na Polski bus (ah ten komfort jazdy w porównaniu do pks czy pociągu i do tego wifi... ) i wybywam do Gdyni do narzeczonego na wakacje, oraz mam zamiar iść na magisterkę na UG, więc trzymajcie mocno kciuki :))

Dziewczyny uwierzycie, że w tym roku będzie 7 rok jak jesteśmy ze sobą i  mieszkamy od siebie prawie 500km i nadal jesteśmy razem !!!!

pozdrawiam,

48 komentarzy:

  1. Świetne kosmetyki :) Aż ci ich zazdroszczę ^^ A więc miłego testowania ;*
    Oooo kurcze to naprawdę gratulacje dla Was :)
    Jak kiedyś zwątpię i stwierdzę , że miłości na odległość nie da się przetrwać to powrócę do tego zdania co napisałaś . Kochana jeszcze raz wielkie gratulacje i życzę Wam byście byli już tak razem do końca swojego życia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa. W naszym przypadku, aby nasz związek się nie rozpadł to na prawdę było bardzo dużo wyrzeczeń. Wiele osób mówiło: "ej tracisz młodość tak czekając", ale nie uważam, abym cokolwiek straciła, a raczej zyskałam... Każdemu życzę wytrwałości w miłości :)

      Usuń
  2. Jednak związki na odległośc sa możliwe :) Gratuluję ! :)
    Ja równiez kupiłam sobie dzisiaj filtr z tym , ze soraya SPF30 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Zastanawiałam się między vichy a pharmaceris, bo takie dwie sztuki mi pani podsunęła i w sumie było 10zł różnicy (vichy droższe), ale chciałam wziąć, jednakże pomyślałam, że lepiej wesprzeć polski rynek ;)

      Usuń
  3. mam ten filtr, ale w wersji SPF50 - jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sPF50 także był, ale to za mocny a ja się chcę przyjarać i mieć minimalną ochronę :D

      Usuń
  4. 7 lat w takiej rozłące, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podziwiam za 7 lat związku na odległość. Mnie i mojego TŻ dzieliło blisko 600 km, ale wytrzymaliśmy tak 2 lata, potem zdecydowaliśmy osiedlić się w jednym mieście i razem zamieszkać - tak już to trwa 5 lat ;) Ja używam filtra Soraya, ale Pharmaceris też wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My dopiero teraz mamy taką możliwość...

      Usuń
  6. fajne zdobycze ;)
    ja niestety nie miałam takiego szczęścia i u mnie na odległość się nie układało tak dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Gratuluje!
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję. :) sporo kosmetyków, będziesz miała co testować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, przydałby się odwyk kosmetyczny :D

      Usuń
  9. Widzę moją ulubioną glinkę zieloną w saszetce! Jest cudowna, ostatnio używam tylko niej.
    Na pewno przypadnie Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 7 lat na odległość to bardzo długo, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę świetne kosmetyki :)
    Gratuluję wygranej i gratuluję wytrzymania tyle lat z mężczyzną ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny blog. Będę wpadać częściej.
    W wolnym czasie zapraszam na mojego bloga justlife-jurka.blogspot.com.
    Jeśli Ci się spodoba to zapraszam do obserwowania.
    Jak zaobserwujesz to proszę Cię żebyś mi napisała w komentarzu, że obserwujesz wtedy będę mogła Ci się odwdzięczyć.
    Jeśli nie lubisz takich komentarzy możesz go po prostu usunąć.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Polski bus powiadasz...ymmm jest boski! niedawno wychodzac ze sklepu natknęliśmy sie na jeden kończący swa podróż w Rzeszowie- stałam z rozdziabioną gębą i zastanawiałam sie o co cho??? czy to reprezentacja polski jedzie czy ki ciul? haha .... komfort rewelacja, wifi za darmo, kibel, tv....no bosko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D no tak też pierwszy raz zobaczyłam to myśle WOW ale to drogie musi być :O Ale nawet taniej wychodzi/ czasami tak samo jak pks, ale jaki komfort :))

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Oj ja również i podziwiam mocno! Fajniutkie rzeczy Ci w łapki wpadły :)

      Usuń
  15. Zazdroszczę tych kosmetyków :) Masz farta ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Siedem lat-kupa czasu. Ja ze swoim chłopakiem jestem dopiero 4, ale nie mieszkamy ze sobą, więc jest tak jak kiedyś napisałaś: człowiek nie zdążył się sobą znudzić:)Powodzenia z tym magistrem. Monika

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne wygrane, wymianki,
    dobry wybór filtra, miałam ten krem genialny jest

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietne Wygrana :D tez musze zkaupic sobie jakis dobry filtr ochr. :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. moja mama pracuje w polskim busie, na trasie Warszawa - Ostróda xD
    co do kadencji z facetem, jak Ty to zrobiłaś?! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ja jadę z przesiadką, potem z Wa-wy do Gdańska.
      A co do "kadencji" to wiesz dużo wyrzeczeń :)

      Usuń
  20. Tyle fajnych rzeczy :) Miłego testowania ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje :) Bardzo fajny róż essence

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna wymianka,róż z nyx mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie używałam, mam nadzieję że będzie dobrze służył :))

      Usuń
  23. Swietne wymiany, ten marble roz jest boski :)

    Flirtr tez mam, 50tka ;P bo ja niestety nie mam tyle szczescia co Ty i nie opalam sie na brazowo, tylko na raczka buraczka.

    Skin food slyszalam, ze fajny ;) a jak sie szybko opalasz to moze poczekaj az chwyci Cie slonko?

    wow, jestem pod wrazeniem, mnie ciezko byloby z kims byc na odleglosc- wiem, bo ja i moj przyjaciel nie mozemy sie zdecydowac czy byc razem czy nie (on polska, ja anglia).

    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten skinfood jednak się okazał na twarzy o wiele jaśniejszy :)

      Jeżeli chodzi o odległość, to ciężko było, ale w końcu może jakoś się to ułoży :)

      Usuń
  24. Cieszę się, ze wygrana doszła cała i zdrowa i że się podoba. :) Fajnie, że są to rzeczy, nad którymi się zastanawiałaś i chciałaś. :) Niech Ci służą. :*

    Gratuluję również długiego stażu w miłości, mimo dzielącej Was sporej odległości. :) Tylko pozazdrościć. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. no to gratuluje tak dlugiego zwiazku, jestem pod wrazeniem bo zwiazki na odlegosc to raczej nie wychodza a tu prosze taki wyjatek, trzymajcie tak dalej :D
    strasznie mi sie spodobal ten lakier rimela :)

    OdpowiedzUsuń
  26. dopiero teraz trafiłam do Ciebie szczerze gratuluję nie mogłam się powstrzymać żeby tego nie napisać.Też byłam w związku na odległość przez prawie 5 lat co prawda nie tyle km:)Gratuluję i życzę miłości i wytrwałości:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | BEAUTY BLOG , Blogger